dijous, 12 d’abril del 2012

Paranoid Android (Radiohead)

Com em passa amb molts grups que admiro no els vaig seguir en el seu moment d'èxit i els he redescobert més tard. Radiohead és un d'ells. Tots els seus discos m'agraden i la forma de cantar de Thom Yorke m'atreu extraordinàriament. Paranoid Android no és el tema més popular del grup, però a mi sempre m'ha sorprès la forma de barrejar tants estils diferents en un mateix tema. Amb el temps em vaig assabentar que en realitat la cançó va ser una combinació feta a partir de tres cançons escrites per tres membres diferents del grup, cosa que podria explicar la meva sorpresa inicial, i també el fet que calgui escoltar-la bé diverses vegades abans de valorar-la. La versió que et presento aquí és de 1997, just acabat de publicar el disc OK Computer que conté el tema en qüestió. Tota una demostració d'energia i intel·ligència.

Més cançons a Cançons per sentir i escoltar.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Si vols compartir el que penses...

Fotografia de capçada: Guineu (Vulpes vulpes). Vall de Cardós (Pallars Sobirà). Autor: Ignasi Oliveras